Mijn eerste dagen in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Esther Spekken - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen in Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Esther Spekken - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen in Paramaribo

Door: Esther Spekken

Blijf op de hoogte en volg Esther

24 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Daar zit ik dan lekker in het zonnetje aan de andere kant van de wereld.
Zaterdag was het eindelijk zo ver, op naar Suriname!
Na het inleveren van mijn koffer en het drinken van mijn laatste kopje thee in Nederland, was het tijd om afscheid te nemen.
Dit was iets waar ik al weken tegenop zat maar gelukkig viel het allemaal mee. Eenmaal in het vliegtuig, was ik helemaal klaar voor het grote avontuur en kon ik niet meer wachten! De reis verliep goed.
Op het vliegveld werden we opgehaald door onze taxi's Danny en Ruud.
Na een uurtje rijden kwamen we aan bij het huisje wat we hebben gehuurd. We hebben allemaal een eigen kamer met wc en douche.
Super fijn!

De volgende dag zijn we boodschappen gaan halen bij de plaatselijke supermarkt. Even had ik het gevoel dat ik weer in Nederland was.
Alleen maar Nederlandse producten en merken.
Na de lunch zijn we naar het zwembad 'Zin' geweest. Hier hebben we lekker in het zonnetje gezeten. Hier kan ik wel aan wennen hoor:)!
'S Avonds hebben we lekker gegeten bij Zus&Zo en hebben we de dag afgesloten met een borrel op onze veranda.

Vandaag begon de dag met een aantal regenbuien maar ondertussen breekt het zonnetje weer lekker door. We gaan vandaag zo even de stad in om nog wat dingetjes te regelen zoals een fiets en een hangmat.

Ik hou jullie op de hoogte van alles wat ik ga meemaken!
Liefs Esther.

  • 24 Februari 2014 - 16:41

    Manon:

    Geniet er lekker van liefje, hier in Nederland krijgen we al meer voorjaarsweer. Ook lekker zonnetje en 14 graden. Zaterdag drinken we een borrel op je! Dikke kus xxx

  • 24 Februari 2014 - 16:41

    Ralph:

    Hey lieverd,

    Wat een super leuk eerste verhaal zeg. Ben nu al benieuwd naar al je toekomstige verhalen. Wat ben jij toch een gaaf avontuur aangegaan.

    Hou ons op de hoogte met deze mooie verhalen en geniet van het mooie en warme Suriname.

    Dikke zoen en hou van jou Ralph

  • 24 Februari 2014 - 16:50

    Kevin:

    Mooi dat je goed bent aangekomen en van het mooie weer kunt genieten! Zo te horen hoef je betreft producten niet echt om te schakelen. Wel zo handig! Geniet van je avontuur!

    Kevin

  • 24 Februari 2014 - 19:11

    Ellen:

    Zon, zwembad, borrel, hangmat.....wat een genot. Nog zonnebrand uit Nederland nodig?

    Groetjes van Ellen

  • 24 Februari 2014 - 19:32

    Kelly:

    hallo Esther,
    Mooi dat de reis goed verlopen is.
    Ook lekker dat het er zo mooi weer is.
    Geniet van de zonnige dagen.
    En ook nog handig dat de meeste merken je ook in Nederland hebt.
    Nog heel veel plezier!

    Kus van je nichtje

  • 24 Februari 2014 - 19:41

    Jenny:

    Hé Esther,

    De kop is eraf en alles valt mee. Ben blij voor je!! Geniet ervan.

    Groetjes, Jenny

  • 24 Februari 2014 - 21:14

    Amber:

    Gaaf hoor meis, heel veel plezier, succes en geniet van je avontuur. ....



    Liefs uit fryslan

  • 27 Februari 2014 - 10:38

    Oma:

    hallo Esther
    ik ben blij dat de reis goed verlopen is.
    geniet van het mooie weer.
    veel succes op je stage volgende week

    veel liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 8851

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 15 Juni 2014

Suriname

Landen bezocht: